Пријавување проблеми преку интернет |
За пријавување на проблеми преку интернет можете да го користите Хелпдеск центарот вграден во корисничкиот портал.
Најпрво логирајте се со вашето корисничко име и лозинка. Од менито Сервиси, изберете Корисничка поддршка. За да пријавите нов проблем, килкнете Пријави проблем. Внесете ги релевантните информации во наведените полиња и кликнете Зачувај, на дното на страната. Откако ќе пријавите проблем, нашиот тим ќе ви одговори во најкраток можен рок. Одговорот ќе ви пристигне на e-mail адресата со која сте заведени во порталот (може да ја промените во Ваши Детали).
Напомена: за да можеме да го дијагностицираме проблемот побрзо и подобро, внесете што е можно подетален опис за проблемот |
< Претходно |
---|